Ignite hjelper din virksomhet med å få oversikt over ditt innkjøp, og identifisere måter å redusere kostnader og utslipp, håndtere risiko, og navigere nye reguleringer.
Hvorfor Ignite?
Stopp med spredte filer og fragmentert data - etabler én kilde for all leverandør- og innkjøpsdata.
Slutt å se kostnader, sosial risiko og klimagassutslipp isolert - få et fullstendig bilde av leverandørene.
Arbeid med leverandørene dine effektivt og strategisk for å redusere kostnader.
Håndter Åpenhetsloven, CSRD og andre lovkrav til leverandørstyring enkelt med Ignite.
Ta tilbake kontrollen over innkjøpet og administrer leverandørene deres effektivt og strategisk.
Unngå spredte filer, fragmentert data, manglende innsikt eller ukjente risikoer.
Administrer leverandørene deres på ett felles sted for å få oversikten man trenger til å identifisere potensielle risikoer og muligheter, overholde forskrifter og samarbeide effektivt.
Få full dekning av CO2-utslipp, inkludert alle kategorier på tvers av Scope 1, 2, og 3. Lever pålitelige og nøyaktige resultater med Ignites beregningsmetodikk, som er godkjent av DNV og er i tråd med GHG-protokollen.
Få full oversikt over kontraktene deres. Samle alt av kontraktsinformasjon på ett sted og del den enkelt med resten av selskapet. Sett varsler for å sikre at dere har kontroll og at ingen kontrakter blir glemt.
Få en omfattende og oppdatert oversikt over innkjøpet deres. Harmoniser, klassifiser og analyser innkjøpet for å administrere det, forenkle rapportering og identifsere kostnadsbesparelser.
Målet vårt er å styrke ansvarlig beslutningstaking ved å gi deg innsikten og verktøyene du trenger for å frigjøre potensialet i forsyningskjeden din.