Ignite Control
Ignite gir én kilde for all deres innkjøps- og leverandørdata, slik at dere kan få kontroll over når og hvor dere bruker penger, hvor mye dere bruker, hvem deres viktigste leverandører er, og hva dere kjøper.
Unngå fragmentert data og spredte dokumenter. Få en sentralisert oversikt over leverandør- og innkjøpsdata for å gjøre det enkelt å rapportere effektivt og identifisere potensielle tiltak.
Få en fullstendig overskt over alt deres innkjøp på ett sted. Legg til og harmoniser leverandør- og innkjøpsdata fra flere kilder — uten at teknisk kunnskap er nødvendig.
Analyser deres data på kategorinivå. Gruppér dataene ved å lage klassifiseringsregler. Dra-og-slipp dataen helt enkelt inn i egne kategorier for å sette opp kategoristruktur, og sikre at alt fremtidig forbruk blir klassifisert nøyaktig.
Sentraliser dine kontrakter og leverandørinformasjon på ett sted. Samle og legg til dokumenter fra dine leverandører.
Med én kilde for all infomajon kan dere sikre at kontraktene overholdes, og at dere aldri går glipp av viktige datoer sånn som utløpsdato. Få varsler gjennom Ignite sin plattform.
Visualiser, dykk ned i, og analyser deres innkjøpsdata ved hjelp av Ignites ferdiglagde dashbord - eller tilpassede dashboards basert på deres behov. Gjør rapporteringen enklere, følg med på nøkketall og avdekk innsikt.
“Vi er forbløffet over hastigheten på implementeringen av løsningen og støtten som vi fikk av Ignite-teamet.
Vi har nå tall vi kan stole på for å gjøre vår rapportering effektiv og innsiktsfull, og vårt beslutningsgrunnlag er blitt styrket og datadrevet.”
"Ignite ga oss muligheten til å enkelt samle inn og analysere data fra alle våre leverandører (mellom datterselskaper) for raskt å identifisere hvilke som oppfyller våre kriterier.
Innsiktene som vi fikk ut av Ignite har vært uvurderlige i å hjelpe oss med å ta bedre innkjøpsbeslutninger og forbedre våre bærekraftstiltak.”
"En av Ignite sine geniale funksjoner er at vi kan koble kontrakter med live data fra vårt ERP-sytem.
Dette hjelper oss med å overholde kontraktene, som øker vår attraktivitet som samarbeidsparter for våre leverandører, samtidig som vi sikrer at vi i økende grad benytter oss av vilkår som er fordelaktige for vår organisasjon.”
Kundens suksesshistorie
Hvordan innovativ innkjøpstekologi sparte denne aktøren innenfor konstruksjon hundrevis av timer hver måned, slik at de kunne fokusere på sitt kjerneoppdrag om å drive bærekraft og compliance.
Veidekke’s procurement was decentralized, where data was stored in different systems, often in various formats and spread over many procurement centers.
While good for flexibility, it also made it challenging for Veidekke to keep track of what and where they were spending and how it contributed to their overall goals. There was little to no transparency on the organization's spend and procurement operations.
Veidekke needed a solution to manage all this to save time and money while improving efficiency and collaboration between different departments. See how they used Ignite to achieve this.
Se hvordan en sentralisert oversikt over deres innkjøp og leverandører kan gi bedre kontroll og forenkle rapportering.